Vranští mlží, ale trenér potvrdil: Vyhodili mě

14.09.2010 13:26

Vraný – Trenérská profese v Sokolu Vraný se stává zajímavým džobem, ale dosti rizikovým. Účastník I. A třídy v pondělí po utkání s Hvozdnicí (1:1), vyhodil dalšího kouče v pořadí. Zkušený odborník Břetislav Wozniak nevydržel u týmu ani celý rok, přesněji osm a půl měsíce. Jeho předchůdce Karel Grabmüller na to byl podobně. 

 

Vranští funkcionáři se včera k záležitosti vyjádřit nechtěli. „Je odpoledne a schůze je až večer, takže zítra ráno budete vše vědět. Jinak se obracejte na předsedu pana Patče či sportovního manažera pana Soudka," odvětil dlouholetý sekretář Sokola Zdeněk Šubrt.

Ale ani Marcel Soudek neměl náladu na konkrétní vyjádření. „Schůzi máme až večer a já jsem v práci, nezlobte se,“ omlouval se.

Vše potvrdil až následný hovor s postiženým Břetislavem Wozniakem. Ten věděl o rozhodnutí klubu už od pondělního večera. „Pánové Pač a Soudek za mnou přijeli domů do Děčína a oznámili, že jako trenér ve Vraném končím. Samozřejmě jsem zklamaný a s takovým jednáním se nemohu ztotožnit, přesto jsem jim popřál hodně úspěchů,“ odvětil Wozniak.

Toho přivedl do klubu Josef Jenč, také Severočech, ovšem léta s Vraným spjatý. Spolupracovali půl roku, zachránili I. A třídu, což je pro Sokol další historický úspěch. Přesto v létě Jenč sám od sebe nečekaně skončil a nyní tedy i Wozniak.

Ten přiznává, že s novým vedením, které nastoupilo po odchodu Radka Lišky ze zdravotních důvodů, se mu ideálně nespolupracovalo. „I proto jsem svůj konec trochu přivítal. Fotbal se nedá dělat na náhodu. Nemůžete pořád říkat nejsou hráči, nejsou peníze, jak se to v českém fotbale děje. Když fotbal chcete dělat pořádně, stačí zápal a chuť pracovat, pak jsou hráči i peníze, i když ty problémem Vraného nebyly,“ přiznává Wozniak, jemuž vadilo hlavně to, že za ním nikdo nikdy nepřišel s tím, co od něj vlastně žádá. „Opravdu jsem to nikdy neslyšel, ale už je to jedno, Odpočinu si a třeba se zase někdo ozve,“ usmál se sympatický původem Ostravák, strýc prvoligového borce Hradce Králové.

Diskusní téma: Vranští mlží, ale trenér potvrdil: Vyhodili mě

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek